תקשורת בינאישית לעסקי שלכם


הרבה מבעלי העסקים מנהלים מערכת יחסים של ריצוי מול הלקוחות,

מה אנחנו לא עושים כדי שהלקוח יהיה מרוצה,

ובחלק מהמקרים גם אחרי כל המאמצים שלנו... הוא לא תמיד יוצא מבסוט

רבים מאיתנו כבעלי עסקים מתנהלים מתוך המקום של "הלקוח תמיד צודק",


טיפ - שחררו את זה!

צאו מהאזור של הריצוי – בואו נתעורר לראייה חדשה,

ניקח על עצמנו להיות האלופים בשירות ולא מתוך צורך של ריצוי.

אני מניחה שחלקכם מכירים את הסיטואציות הבאות:

שירות על הפנים,

תמורה לא הולמת,

אי שביעות רצון,

הסכמים שבע"פ שלא מכובדים כי לא היתה הבנה,

מייל שמועבר בין קולגות עם פרשנויות שונות

ויש עוד הרבה דוגמאות....

שפת התקשורת המגשרת מאפשרת לנו ללמוד מראש איך לנהוג, לדבר, לתקשר ולהקשיב ללקוח/ספק ולהביא את הטוב ביותר שלנו למרחב כדי להפוך למקצוענים אמיתיים! איך עושים זאת?


שדרו חוויה

כשאתם מנהלים שיח עם הלקוח אתם בעצם מתחילים את החיזור... אם הפגישה הראשונית / השיחה הראשונה בניכם תהיה אותנטית, רכשתם לעצמכם לקוח ואולי אפילו חבר נאמן אשר יפרגן לכם בהמשך וירצה שתצליח.


צרו חיבור

ככל שנדע יותר מה הצרכים והרצונות של הלקוח נוכל לעטוף לו את השירות או המוצר באריזה שהוא רוצה וזאת נוכל לעשות רק שנתחבר ללקוח, נאסוף מידע, נקשיב, נהיה נוכחים להוויה של הלקוח


הקשיבו למילים

הקשבה נקייה למה שהלקוח משמיע, להשתמש במילים החזקות ולא החלשות, זה יכול להתבטא בדבר קטן כמו: חשוב לי שנדבר בערב – אז ברור שאני לא אתקשר בבוקר....

מספרים מוכיחים...

85% מהיכולת של אדם להצליח בעסקים (וגם בחיים הפרטים) נובעת מהיכולת שלו לתקשר בצורה אפקטיבית עם אנשים

15% הנותרים – הנם המידה שבה הוא טוב בתחום עיסוקו!